tel./fax (22) 839 64 64
tel./fax (22) 839 95 50
tel kom: 734 434 801

czynne: poniedziałek - piątek
w godz: 8:00 - 17:00

email: sklep@fajnerolety.pl

Regulamin sklepu


REGULAMIN SKLEPU 
https://FajneRolety.pl

 

Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.FajneRolety.pl jest firma „Żalmal - Andrzej Czechowski”, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Tucholskiej 31.

Firma jest od 1983 r. zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej Urzędu Gminy Warszawa Żoliborz pod nr 216295, NIP firmy: 118-006-65-37 ; regon 011092901


 

 

  1. OGÓLNE ZAŁOŻENIA SKLEPU

1.1.       Sklep internetowy www.FajneRolety.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.

1.2.       Wszystkie produkty oferowane w sklepie FajneRolety.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad

fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wyprodukowane w Polsce.

1.3.       Wszystkie ceny podane na stronach internetowych naszego sklepu są cenami brutto.

1.4.       Na każdy sprzedawany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

1.5.       Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż

dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych firmy Żalmal z siedzibą ul.

Tucholska 31 w Warszawie

1.6.       Dane osobowe przechowywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz na potrzeby

marketingowe i referencyjne. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu realizacji działalności

gospodarczej firmy, prowadzenie akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów

zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.

1.7.       Każdy ma prawo wglądu w swoje dane osobowe, możliwość ich modyfikacji oraz usunięcia.

Żądania wglądu, modyfikacji bądź usunięcia danych osobowych należy zgłaszać do firmy za pomocą

poczty elektronicznej lub listownie.

1.8.       Sprzedawca zastrzega sobie zmianę niniejszego regulaminu. W sprawach

nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy kodeksu Cywilnego. 

 

 

  1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, CZAS REALIZACJI ORAZ PŁATNOŚCI

 

2.1.       Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę, poprzez formularze zamówień umieszczone na stronach sklepu.

2.2.       Za złożenie zamówienia uważa się uzupełnienie wszystkich wymaganych pól opisanych w dziale: Zobacz jak złożyć zamówienie

2.3.       Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem.

2.4.       Klient po złożeniu zamówienia otrzyma e-mailem potwierdzenie z numerem rachunku sklepu oraz  z właściwym numerem zamówienia, na który należy się powoływać w tytule przelewu i dalszym kontakcie z firmą.

2.5.      Realizacja zapłaty za towar jest możliwa poprzez dokonanie tradycyjnego przelewu lub skorzystanie z systemu platnosci.pl

2.6.       Zamówienia na osłony produkowane przez firmę Żalmal realizowane są w terminie max 17 dni roboczych liczonych od chwili zaksięgowania przedpłaty na koncie firmy Żalmal lub w

przypadku przesyłek do samodzielnego odbioru wpłaty 20% wartości zamówienia.
    

  • Zamówienia na rolety materiałowe, żaluzje, verticale i moskitiery realizujemy w terminie do 7 dni
  • Zamówienia na plisyi karnisze realizujemy w terminie do 14 dni
  • Zamówienia na osłony okienne firm: Velux, Fakro realizowane są do 17 dni roboczych.
  • Zamówienia na elementy zamienne realizujemy w terminie maksymalnie 10 dni

 

            Jeżeli czas realizacji zamówienia okazałby się dłuższy firma nasza wysyła do kupującego

wiadomość aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

2.7.       Termin otrzymania przesyłki składa się z czasu oczekiwania na przedpłatę, czasu

realizacji oraz czasu dostawy.

2.8.       Jeżeli do 14 dni od daty złożenia zamówienia na rachunek sklepu nie wpłynie należność,

zlecenie zostanie anulowane.

2.9. Jeżeli Klient wyrazi taką wolę, drobne elementy zamienne sprzedawane przez sklep FajneRolety.pl mogą być dostarczane za pomocą Poczty Polskiej lub Inpost. Wysokość dopłaty za taki sposób dostawy należy uzgodnić drogą mailową ze Sprzedawcą.

2.10.  Doręczenie zamówienia realizowane jest przez firmy kurierske UPS, K-EX, Poczta Polska, InPost

lub odbiór osobisty w przedstawicielstwach firmy Żalmal.

2.11.  Zależnie od wybranej opcji odbioru towaru koszt wysyłki (§2; pkt 2.8-2.10) jest automatycznie

dodawany do kwoty zamówienia, przy czym wszystkie zamówienia powyżej wartości 400,00 zł i rozmiarze

do 200cm wysyłane są na koszt sklepu.

2.12.  W przypadku dostawy za pomocą firmy kurierskiej, za paczki nie przekraczające 200 cm naliczana jest wartość 15,00 zł brutto, a za

większe przesyłki naliczana jest wartość 40,00 zł brutto.

2.13.  Za własny odbiór towaru, firma nie nalicza dodatkowych opłat.

2.14.  Wszelkie wątpliwości dotyczące złożonego zamówienia obsługa sklepu wyjaśniać będzie z

Zamawiającym poprzez kontakt telefoniczny lub pocztę elektroniczną. 

 

 

 

  1. WARUNKI GWARANCJI

 

3.1.       Ewentualne reklamacje należy składać wykorzystując adres poczty elektronicznej rolety@fajnerolety.pl lub listownie na adres sklepu.

3.2.       Reklamacje będą rozpatrywane do 14 dni od ich otrzymania i w przypadku ich uznania nadany zostanie numer zgłoszenia reklamacyjnego.

3.3.       Jeżeli ustosunkowanie się do żądań klienta będzie wymagało dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez firmy zewnętrzne termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony.

3.4.       W przypadku niezgodności towaru z umową lub uznania reklamacji, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej UPS na adres sklepu.  Na liście przewozowym należy umieścić numer nadanego zgłoszenia reklamacyjnego.

3.5.       W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty dostawy pokrywa sklep.

3.6.       Zniszczenia i uszkodzenia doręczonej przesyłki należy bezwzględnie zgłosić kurierowi doręczającemu przesyłkę i odmówić jej przyjęcia.

3.7.       Ze względu, że wszystkie oferowane w sklepie produkty, wykonywane są pod dane zamówienie oraz docinane i składane na miarę, firma nie przyjmuje zwrotów, a zmiany w zamówieniu są możliwe jedynie do 3 godzin po złożeniu zamówienia.

3.8.       Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.

3.9.       Gwarancją nie są objęte:

- naturalne odbarwienia i wyblaknięcie materiału powstałe w wyniku operacji słonecznej

- Wady i uszkodzenia związane z niewłaściwym: montażem, składowaniem i niewłaściwą eksploatacją.

- Przemarzania, wyroszenia i skutki tych zjawisk związanych z niewłaściwymi warunkami klimatycznymi wewnątrz pomieszczenia.

- Przyklejenia materiału do szyby powstałego w wyniku zjawiska wyroszenia pary wodnej na powierzchni szyb zespolonych.

- Uszkodzenia spowodowane zanieczyszczeniem wyrobów: farbą, zaprawą, piaskiem, grubym kurzem.

- Wyroby, w których dokonano bez zgody Producenta przeróbek

- Uszkodzenia spowodowane stosowaniem środków czyszczących, które wpływają szkodliwie powodując zarysowania lub są żrące.